29.1.11

Resplaner

Hej och godmorgon!
Nu ska jag snart iväg till Göteborgs filmfestival. Ska bli kul
att få några dagar med bara film.
Min planerade Berlinresa nästa helg har blivit framskjuten till maj, och då har jag bestämt mig för att resa med Berlinexpressen, kollade flyget som visserligen är ett snabbt och billigt alternativ, men tåg är mysigt. Sen ägnade jag en hel förmiddag åt att boka flyg till New York och det handlade om att familjen åker i olika omgångar, men vill ändå få ihop en gemensam hemresa. Min äldsta dotter pluggar i New York och nu ska vi sammanstråla hela familjen inkl mormor och morfar och deras bästis Bojjan (som idag bor i Ystad efter att ha bott på Manhattan)
Vi ska nämligen fira min pappas 80-årsdag i New York. Och så blir det naturligtvis träff med min barndomskompis Åsa och hennes familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar